Nabídka základních činností

O tom, co bude konkrétně potřeba udělat, se rozhodnete Vy podle výsledku našeho společného setkání a posouzení situace.  Již teď si však můžete předběžně vybrat z orientačního seznamu nabízených opatření, které vycházejí z ustanovení zákonů, nařízení vlády, vyhlášek a příslušných technických norem, taková, jež odpovídá Vaší představě o zakázce. Podle sjednaných činností bude dohodnuta i výsledná cena.   

 

Seznam nabídky slouží pro Vaši lepší orientaci v problematice bezpečnosti práce a požární ochrany. Mohu pro Vás například:

 

 

-          zpracovávat, vést, průběžně doplňovat a aktualizovat předepsanou dokumentaci BOZP a PO společnosti, firmy, provozovny nebo objektu

-          zjišťovat vznik nových rizik a průběžně doplňovat a aktualizovat opatření k jejich snižování

-          zajišťovat ve spolupráci s lékařem pracovně lékařské péče zpracování kategorizace pracovišť a navrhovat odpovídající osobní ochranné    

           pracovní prostředky, popřípadě jiná opatření ke snížení rizik

-          zajišťovat vstupní, periodická, popřípadě tematická školení osob v oblasti bezpečnosti práce a požární prevence (požární ochrany)

-          provádět osobně vstupní a periodická školení manažerů společnosti

-          organizovat školení preventivních požárních hlídek a evakuačních týmů

-          metodicky spolupracovat s provozovatelem objektu při nácviku činností po vyhlášení požárního poplachu s následnou evakuací

-          kontrolovat přípravu osob zařazených jako obsluha EPS a pravidelně ověřovat vedení knihy EPS

-          zajišťovat a podle potřeby provádět tematické kontroly pracovního prostředí, včetně zápisu o provedení kontroly

-          zajišťovat a provádět roční periodické kontroly pracovišť a vést o tom potřebnou dokumentaci

-          kontrolovat úplnost a vedení dokumentace dodavatelských firem, nájemců nebo provozních jednotek v polyfunkčních objektech a školit jejich

           zaměstnance

-          provádět periodické kontroly v oblasti požární ochrany ve lhůtách stanovených vyhláškou MV č. 246/2001 Sb. podle zařazení objektu do

           kategorie požárního nebezpečí

-          spolupracovat při přípravě a provádění nácviku činností po požárním poplachu a následné evakuaci objektu

-          spolupracovat při výběru a organizovat pravidelnou přípravu osob v oblasti poskytování první pomoci na pracovištích

-          spolupracovat při šetření úrazů a vést předepsanou dokumentaci podle NV 201/2010 Sb.

-          vést požární knihu objektu

-          spolupracovat podle potřeby s územním odborem SPD HZS, oblastním inspektorátem bezpečnosti práce nebo orgány krajské hygienické

           stanice

-          průběžně vyhodnocovat plnění úkolů v oblasti BOZP a požární ochrany a navrhovat managementu společnosti potřebná opatření ve smyslu

           platných právních předpisů

-          sledovat lhůty plnění nařízených termínů opatření a revizí v oblasti BOZP a požární ochrany a navrhovat nezbytná opatření k odstranění

           nedostatků

-          posuzovat požární nebezpečí a začleňovat provozované činnosti podle požárního nebezpečí ve smyslu zákona o požární ochraně

-          zpracovávat havarijní nebo krizové plány a podle potřeb zákazníka spolupracovat při zajištění krizové komunikace.