Nabídka základních činností
O tom, co bude konkrétně potřeba udělat, se rozhodnete Vy podle výsledku našeho společného setkání a posouzení situace. Již teď si však můžete předběžně vybrat z orientačního seznamu nabízených opatření, které vycházejí z ustanovení zákonů, nařízení vlády, vyhlášek a příslušných technických norem, taková, jež odpovídá Vaší představě o zakázce. Podle sjednaných činností bude dohodnuta i výsledná cena.
Seznam nabídky slouží pro Vaši lepší orientaci v problematice bezpečnosti práce a požární ochrany. Mohu pro Vás například:
- zpracovávat, vést, průběžně doplňovat a aktualizovat předepsanou dokumentaci BOZP a PO společnosti, firmy, provozovny nebo objektu
- zjišťovat vznik nových rizik a průběžně doplňovat a aktualizovat opatření k jejich snižování
- zajišťovat ve spolupráci s lékařem pracovně lékařské péče zpracování kategorizace pracovišť a navrhovat odpovídající osobní ochranné
pracovní prostředky, popřípadě jiná opatření ke snížení rizik
- zajišťovat vstupní, periodická, popřípadě tematická školení osob v oblasti bezpečnosti práce a požární prevence (požární ochrany)
- provádět osobně vstupní a periodická školení manažerů společnosti
- organizovat školení preventivních požárních hlídek a evakuačních týmů
- metodicky spolupracovat s provozovatelem objektu při nácviku činností po vyhlášení požárního poplachu s následnou evakuací
- kontrolovat přípravu osob zařazených jako obsluha EPS a pravidelně ověřovat vedení knihy EPS
- zajišťovat a podle potřeby provádět tematické kontroly pracovního prostředí, včetně zápisu o provedení kontroly
- zajišťovat a provádět roční periodické kontroly pracovišť a vést o tom potřebnou dokumentaci
- kontrolovat úplnost a vedení dokumentace dodavatelských firem, nájemců nebo provozních jednotek v polyfunkčních objektech a školit jejich
zaměstnance
- provádět periodické kontroly v oblasti požární ochrany ve lhůtách stanovených vyhláškou MV č. 246/2001 Sb. podle zařazení objektu do
kategorie požárního nebezpečí
- spolupracovat při přípravě a provádění nácviku činností po požárním poplachu a následné evakuaci objektu
- spolupracovat při výběru a organizovat pravidelnou přípravu osob v oblasti poskytování první pomoci na pracovištích
- spolupracovat při šetření úrazů a vést předepsanou dokumentaci podle NV 201/2010 Sb.
- vést požární knihu objektu
- spolupracovat podle potřeby s územním odborem SPD HZS, oblastním inspektorátem bezpečnosti práce nebo orgány krajské hygienické
stanice
- průběžně vyhodnocovat plnění úkolů v oblasti BOZP a požární ochrany a navrhovat managementu společnosti potřebná opatření ve smyslu
platných právních předpisů
- sledovat lhůty plnění nařízených termínů opatření a revizí v oblasti BOZP a požární ochrany a navrhovat nezbytná opatření k odstranění
nedostatků
- posuzovat požární nebezpečí a začleňovat provozované činnosti podle požárního nebezpečí ve smyslu zákona o požární ochraně
- zpracovávat havarijní nebo krizové plány a podle potřeb zákazníka spolupracovat při zajištění krizové komunikace.